Leden 2010

Divadlo kouzel Praha 25.1.2010

26. ledna 2010 v 12:28 | vladababka |  Divadlo kouzel Praha
V pondělí 25.1.2010 proběhlo další zajímavé setkání členů Divadla kouzel Praha, které letos v lednu oslavilo již sedmý rok svého působení poté, co jej původní zakládající člen Jaroslav Randáček MARVIN znovu po 53 letech ( založeno 21.4.1953) 7. ledna 2003 vzkřísil. A co proběhlo na této dnešní schůzce - podívejte se :
Nadějný mladý kouzelník a žonglér Alessini - Aleš Hrdlička nám předvedl jak nacvičuje Chicago ball s velkými míčky a na závěr i své vystoupení s "Jo-Jo".
Jistě pro Aleše velmi cenné rady, ohledně této manipulace, dostal od profesionálního kouzelníka pana Pavla Langra.
Začínající kouzelník Michal Klaus nám ukázal "Kartu na provaze"
kde mu též velmi dobře poradil, jak na tuto prezentaci, opět Pavel Langer
Dále nás pobavil velmi pěkným vystoupením Paul Merild a jeho "Provaz a prsten". Asistují mu Honza Vaidiš a Michal Klaus.
Diváci - Pepa Benko, víceprezident ČMS Tomáš Hrdlička a Paul Merild pozorně sledují vystoupení
Vládi Babky při jeho karetní rodukci s "procvaknutou kartou".
Svými neuvěřitelnými "Benkovinami" nás opět uváděl v úžas kouzelník pan Jožka Benko
Nemůžu tomu kouzlu uvěřit a říkám Pepíčkovi Benkovi, že jsme sice také kouzelnící, ale že z nás úplné "tupce" dělat nemusí!!! No byla to paráda!!! Nakonec jsem si pana Benka nechal podepsat a doma jsem si dal jeho podpis do sbírky,hned vedle podpisu Davida Cooperfielda. Věřím, že jednou bude mít ohromnou cenu.

A s tím se s Vámi loučí Vláďa Babka

Malé kouzlení pro Matyáše v sobotu 23.1.2010

25. ledna 2010 v 14:46 | vladababka |  Akce
V sobotu 23. ledna 2010 jsem měl krátké vystoupení na rodinné oslavě, kde rodiče chtěli otestovat, jak bude na kouzla reagovat malý dvouletý Matyášek. Naštěstí zde byla i jeho 6-letá sestřička Klárka, která toto kouzlení jistila jako skvělá pomocnice kouzelníka.

Kouzlení v dětském pokojíku a Klárka jako malá kouzelnice
Proč je ta Šmloulinka tak smutná? No,přeci protože není barevná...
stačí potřít barevnými šátečky a Šmoulinka opět bude veselá a barevná!!!
No a jak, kdo umí spočítat mince jsme vyzkoušeli s minctáckem - dětem, ale ani dospělým, to moc nešlo a mince úspěšně stále přibývaly a diváci se stále nemohli dopočítat.
Malý Matyášek, pro kterého bylo kouzlení malým testem pozornosti, dal jasně najevo, že z kouzel ho bralo pouze objevení růže z ohně a pejsek vymodelovaný z balónku
Mnohem více než Matyáška, kouzla zaujaly jeho pradědečka a prababičku
Pomocnice Klárka však spokojená byla a mimo pejska z balónku a bonbónů, dostala od kouzelníka Vládi, za vydatnou asistenci, na památku, i kouzelnou medaili.
Nakonec byl spokojený i Matyášek a jeho teta Šárka.

Tak jsem strávil sobotu při malém rodinném kouzlení
zdravím Vláďa Babka

Mikrovečer v Motorletu 22.1.2010

25. ledna 2010 v 14:16 | vladababka |  Magický klub Motorlet

Letos poprvé proběhl v pátek 22. ledna 2010 mikrovečer v Magickém klubu Motorlet. Vystoupilo jako již tradičně šest kouzelníků v tomto pořadí: Pavel Barák, Ing. Jaroslav Mallat, Libor Činka, Vláďa Babka, Jiří Dubec a na závěr již tradičně Karel Vaverka. Po vystoupení dále mikrovečer probíhal kouzlením u stolů diváků, kterého se zúčastnili i ostatní členové Motorletu.
Ing. Jarda Mallat a Karel Vaverka před vystoupením
Pavel Barák se pečlivě připravuje na svůj výstup
Předseda klubu a režisér večera Pepa Vogl, majitelka restaurace paní Novotná a PAt a Mat, tentokrát v jedné osobě Franty Štrébla se připravují na mikrovečer
První diváci - MARVIN-Jarda Randáček ve společnosti paní Nicol Kurčíkové, maminky Denise a Simona - známých dětských kouzelníků ze scénky "Žáci z třetí B".
Profesionální kouzelník Pavel Langer opět nezklamal a "kouzlí s malou večeří" a vedle odpočívá kouzelník Jiří Dubec.
Moje maličkost Vláďa Babka v přípravně před vystoupením
Mistr republiky z roku 1992 pan Libor Činka při vystoupení v Motorletu
Tři provazy a další variace v podání Vládi Babky
Celým mikrovečerem provázel předseda MKM pan Josef Vogl
Skalní návštěvníci mikrovečerů v Motorletu - Marvin a kouzelník-inovátor Pepíček Benko
A další hosté, mladí i starší, ale všichni milovníci kouzelných zážitků
Nestor motorleťáckých kouzelníků pan Karel Vaverka se svým komickým výstupem
Ještě jednou Karel Vaverka- jako "Ohnivý muž".
Na závěr ještě představení jednotlivých vystupujících a poté již kouzlení u stolů diváků a zase skončil jeden z úspěšných večerů v Magickém klubu Motorlet.

Další mikrovečer na který tímto zvu návštěvníky mého blogu je 26. února 2010 od 19,30 hodin v Libni, restaurace Meteor.
Zdraví Vás Vláďa Babka

Sindelfingen - 9.ledna 2010 - kouzelnická burza

11. ledna 2010 v 13:27 | vladababka |  Akce
Dobrý rok 2010 pro mne začal "dobrodružným " výletem na kouzelnickou burzu v německém Sindelfingenu. Jezdím tam pravidelně již pět let, ale ta letošní jízda byla opravdu jiná. Burza se konala v sobotu a v Praze totiž již od pátku byla sněhová kalamita a přede mnou 1000km jízdy. Do poslední chvíle jsem se rozmýšlel jesli jet, nebo je to hazard se životem mým i mých kamarádů,které jsem vezl. Nakonec zvítězil "nerozum", natěšení a touha po starých i nových kouzlech, které tam jistě budou. Čekal jsem kdo z dalších účastníků tohoto "výletu" to vzdá, ale jak jsem s určitým zadostučiněním zjistil, jsou to všichni stejní "blázni" jako já. Jmenovitě - Pavel Langer, Honza Mazáč, Jožka Benka a Honzík Vaidiš.
Klucí děkuji Vám, že v tom nejsem sám!!!!!
Tak jsem v sobotu ve tři hodiny ráno vyjel, naložil Pepu Benka a zbytek osádky u Pavla Langera a pokračovali na Rozvadov. Krátce - v Čechách silnice jedna hrůza. Po přejetí hranic u Rozvadova se na Německé straně staly silnice (jako po mávnutí kouzelného proutku) naprosto krásně průjezdné a celou cestu až do Sindelfingenu se jelo bez nejmenšího problému(přitom počasí stejné jako v Čechách-jen ty silničářské služby jsou holt stále ještě o něčem jiném).
Samotná burza v Sindelfingenu opět nezklamala a všichni jsme byli velmi spokojeni a každý jsme si udělali svému kouzelnickému srdíčku velkou radost.
Domů jsme dojeli po zastávce v plzeňské restauraci U Lízalky bez problémů skoro půlnoci. Všichni se již těšíme na burzu v roce 2011
Příjezd do Sindelfingenu a kouzelničtí blázni" Honzík Vaidiš,Pavlík Langer, Honza Mazáč a Bepíček Benko, moje maličkost fotí.
Wladimir Mikek-stánek
Burza Sindelfingen
další z prodejců
a další
Harlan - slavný výrobce -"Bleších cirkusů"

Maďarský Astor a jeho vynikající kouzelnické rekvizity
a další rekvizity
nechyběly gilotiny
kouzelnické cilindry
při nákupech
po nákupech
se slavnými kouzelníky - Pepa Benko a madarský Ferencz, který je nyní u Jupitera
Kouzelnická legenda -Alexander de Cova a Vláďa Babka
a ještě jedna na památku
a teď jsme se prohodili a poté nasedli a odjeli zpět do ČR
Večeře v Plzni U Lízalky
Honza Mazáč s "mluvícím zvonečkem"
No, a nakonec celého tohoto "kouzelného" výletu jsme se všichni čtyři zúčastnění stali svědkem neuvěřitelné události, nebojím se řící dočista "ZÁZRAKU". Byli jsme svědci toho,
že Mistr Pavel Langer při jídle prohlásil, že je plný a že již nemůže a opravdu jídlo nedojedl. To byl pro nás všechny neskutečný zážitek, protože např. já znám Pavla přes 10 let a u něj jsem to nikdy nezažil!!!!!!! A snad i proto stálo za to, tento výlet uskutečnit.

Zdravím Vláďa Babka

Prosinec 2010

11. ledna 2010 v 12:33 | vladababka |  Akce
Dobrý den. Po měsíční odmlce zdravím všechny návštěvníky mého blogu a přeji hodně zdraví, štěstí a mnoho kouzelných dnů v celém roce 2010.

Prosinec 2009 proběhl v klasickém shonu posledního měsíce v roce. V mikulášském období jsem kouzlil pro děti v Ejpovicích u Plzně, kde jsem měl radost z plného sálu dětí i dospělých. Dále jsem se v týmu zúčastnil v Praze několika akcí Casina falešných hráčů Jakuba Kroulíka,kde jsem se opravdu vyžil ať již jako falešný hráč skořápek, placiček, řetízků a karet a zároveň jsem se s Jakubem a Milošem Malým střídal i jako mikromagický kouzelník. Dále jsem stihnul jednu oslavu 80. narozenin sympatického, energického pána plného životního optimismu v Černošicích u Prahy,kde jsem měl "parket" a Jakub Kroulík si tam střihl létající stolek. V Divadle kouzel Jardy Randáčka a v Magickém klubu Motorlet jsem na pravidlených schůzkách udělal menší semináře. Poslední den v roce jsem měl malé, soukromé vystoupení pro přátele v plzeňské restauraci Merlin na Lochotíně, kde jsem strávil i příjemnou silvestrovskou zábavu.
Při závěrečném bilancování mého "kouzelného života" v roce 2009 mohu být spokojen a budu se těšit na akce v roce 2010.
Mikulášská nadílka a kouzelník v Ejpovicích
Dětský program
Plný sál a zájem dětských diváků potěší každého kouzelníka
Po barevné šmoulince,cestování králíčků, kačeru Hugovi, klaunovi Bimbo a mnoha dalších kouzlech jsem končil ball casetou a
klecí s červeným kouzelným ptákem,který plní všechna dětská přání.
No, a na skutečný konec nesměla samozřejmě chybět zvířátka modelovaná z balónků.
Po kouzelníkovi přišli Mikuláš a čert!!!!